ONZE SCHOOL

Keuzewerktijd

Op het Agnieten College kun je na de gewone lessen kiezen voor keuzewerktijd (KWT). De KWT sluit zoveel mogelijk aan op de lessen. Tijdens KWT kun je bijvoorbeeld bijles krijgen en huiswerk maken.

ONDERSTEUNING BIJ EEN VAK (BIJLES)
Wil jij extra uitleg over een bepaald onderdeel van een vak? Of blijkt uit jouw cijfers dat het verstandig is dat je bijles (vakondersteuning) volgt? Maak dan een afspraak met je docent. Je kunt voor meerdere vakken bijles krijgen.

HUISWERKKLAS
In de huiswerkklas leer je hoe je met huiswerk omgaat. Jij leert hoe je moet structureren en je aandacht erbij kunt houden. Je ontwikkelt een juiste huiswerkhouding, zodat je op je eigen niveau zelfstandig kunt werken en leren. Daarnaast is de huiswerkklas een rustige plek waar je huiswerk kunt maken als dat thuis niet of niet goed kan. Dit gebeurt onder toezicht van ervaren docenten.