AGNIETEN COLLEGE ZWARTSLUIS

Onze school

Het Agnieten College is een middelgrote, christelijke school in Zwartsluis. Bij ons kun je de eerste jaren van het vmbo, de havo en het atheneum volgen. Doe je vmbo, dan kun je ook examen doen bij ons. Bijzonder is dat wij deze opleidingen aanbieden in leerroutes. Hierdoor kunnen we jou beter voorbereiden op het vervolgonderwijs of werk.

Op het Agnieten College kent iedereen elkaar goed. Kom je naar onze school, dan zorgen wij ervoor dat jij je snel thuis voelt. Jij staat centraal bij ons. Je krijgt natuurlijk alle normale vakken, maar leert ook door andere activiteiten te doen, zoals de maatschappelijke stage. Verder werk je naast je normale lessen aan je talenten tijdens de LOB-lessen.