Landstede Groep

ONZE SCHOOL

Werken bij het Agnieten College

Wil je graag werken bij het Agnieten College? We hebben regelmatig vacatures.

WAT VOOR SCHOOL ZIJN WIJ?
Van welke kant je het ook bekijkt, bij ons gaat het om mensen. Iedereen die bij ons werkt levert direct of indirect een bijdrage aan het onderwijs aan leerlingen. Belangstelling voor groei en ontwikkeling hoort daarom bij ons allemaal. Wij willen de juiste mensen vinden én ervoor zorgen dat zij het naar hun zin hebben op het werk.

WAAROM BIJ ONS WERKEN?
In onze visie zijn werkgever en werknemer beiden verantwoordelijk voor het waarmaken van de persoonlijke en organisatorische ambities. Wij doen daarom voortdurend een beroep op eigenaarschap, professionaliteit, initiatief en flexibiliteit. Medewerkers kunnen op basis van persoonlijke belangstelling en mogelijkheden kleur geven aan hun carrière. Het doel is om een functie te vervullen die past bij de eigen kennis, ervaring en interesses.

Het Agnieten College Zwartsluis maakt deel uit van de Landstede Groep.

OP ZOEK NAAR EEN BAAN?
Kijk hier voor een actueel overzicht van vacatures bij de Landstede Groep.

OP DE HOOGTE BLIJVEN VAN NIEUWE VACATURES?

VRAGEN?

NEEM CONTACT MET ONS OP!

Wat leuk dat je contact met ons wilt opnemen! Via de knoppen hieronder kun je ons bellen of mailen, maar je kunt ook via het contactformulier je vragen of opmerkingen kwijt.

Docent Duits

Aanvang
1 augustus 2024
Benodigde opleiding
Je beschikt over een 2e graads lesbevoegdheid voor het vak Duits of je zit in de afrondingsfase van je studie.
Omvang functie
0,4fte
Sluitingsdatum
31 juli 2024
Einddatum
31 juli 2025 (met intentie tot verlenging)
Benodigde ervaring
Bij voorkeur al lesgevende ervaring
Agnieten College Zwartsluis

Over deze functie

Waar ga je werken?

Het Agnieten College in Zwartsluis heeft een belangrijke regionale functie. Ons mooie, nieuwe gebouw staat op een centrale locatie. De school is goed bereikbaar, per fiets, auto en openbaar vervoer.  We bieden onderwijs aan meer dan 450 leerlingen. Leerlingen kunnen bij ons de eerste drie jaar van havo en atheneum volgen, vmbo-leerlingen kunnen op onze locatie examen doen. Vanuit onze christelijke identiteit bieden we kwalitatief goed onderwijs. We willen kennis en vaardigheden in samenhang overdragen. De relatie tussen ouders, leerlingen en personeel is hierbij erg belangrijk. Persoonlijke begeleiding staat bij ons hoog in het vaandel. Op het Agnieten College Zwartsluis leren we aan en van elkaar.

Wat ga je doen?

Je geeft het vak Duits aan leerlingen in het vmbo en/of de onderbouw van het havo/vwo.

Wat breng je mee?

Wij zoeken een collega met een professionele grondhouding met oog voor kinderen. Dat betekent een open instelling en een lerende en vooral proactieve houding. Verder ben je een echte teamplayer die een meerwaarde heeft voor zowel de sectie als het team.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden je een tijdelijk dienstverband (met de intentie om deze te verlengen bij gebleken geschiktheid)

Salarisschaal: LB, CAO VO is van toepassing

De sollicitatieprocedure

Voor informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Edwin Oosterhof, eoosterhof@agnietencollege.nl, 06-48187961 teamleider.

De vacature blijft open staan totdat we een geschikte kandidaat hebben gevonden. Gesprekken worden dus direct ingepland zodra een mogelijk geschikte kandidaat zich meldt.

Deze vacature wordt tegelijk intern en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Solliciteer